בקשה למתן צו כינוס והכרזה על פשיטת רגל

הליך פשיטת הרגל הינו הליך אשר נובע מכח פקודת פשיטת הרגל.

הליך משפטי זה הינו הליך סוציאלי שיקומי במסגרתו מאפשרים לחייבים להתחיל את חייהם מחדש באמצעות מחיקת חובותיהם מהעבר.

במסגרת הליך משפטי זה  מעניקים לחייבים הזדמנות נוספת נקייה מכל חוב (למעט חובות בודדים עליהם יורחב בהמשך).

להליך פשיטת רגל שתי מטרות עיקריות. הראשונה, כינוס נכסי החייב תפיסתם, מימושם וחלוקתם באופן שוויוני ויעיל לנושי החייב. השניה, מחיקת חובות החייב ומתן אפשרות לחייב להתחיל מנקודת אפס באמצעות פסיקת הפטר מן החובות.

פושט הרגל שנהג בתום-לב הן ביצירת החובות והן במסגרת הליכי פשיטת הרגל תינתן לו הזדמנות לפתוח דף חדש.

על מנת לאפשר את הליך פשיטת רגל בדרך נאותה ולאפשר לחייב לנהל את ההליך כשורה, בעת מתן צו הכינוס בית המשפט המחוזי בו מתנהל התיק נותן החלטה המקלות על החייב.

ביטול הגבלת רשיון נהיגה של החייב, ביטול עיקול חשבון בנק עליו הוטל עיקול בלשכת ההוצאה לפועל או אישור לחייב לפתוח חשבון בנק חדש וזאת במטרה לשקם את החייב ולאפשר לו להתנהל כשורה.

במסגרת הליכי פשיטת רגל על החייב ישנן מספר משימות, הראשונה בהן, תשלום צו התשלומים שנקבע במסגרת צו הכינוס.

השנייה, הינה הגשת דוחות דו-חודשיים אשר מספקים למנהל המיוחד אשר יתמנה לאחר מכן כנאמן להיחשף לאורח החיים של החייב בהליך אשר אמור לבצעו בתום לב.

החל משנת 2014 החלה רפורמה בהליכי פשיטת רגל במסגרתה פרופסור דוד האן בתפקידו דאז, ככונס הנכסים הרשמי, הנהיג, לפיה, חייב הניגש להליכי פשיטת רגל ידע החל מהגשת הבקשה ועד תום ההליך, היכן מצוי התיק בעניינו, מתי מתחיל ומהו מועד הסיום הצפוי לו בהליך.

פשיטת רגל עתיד להשתנות בהתאם לחוק חדלות פרעון

להבדיל ממשרדים שונים, הליכי פשיטת רגל הינו תחום ראשי במשרדינו ואינו מהווה כהליך נוסף שמבוצע על הדרך.

במסגרת ההיכרות המשרד עם הליכי פשטת רגל, משרדינו פועל ואף מצליח לנהל לחייבים את ההליך ואף באמתחתנו פסקי דין ייחודיים במסגרתם המשרד הצליח על אף הקושי להציל ללקוחותינו את דירת מגוריהם בהליך.

משרדינו מתמחה בנוסף בתחום הוצאה לפועל המהווה לרגל השנייה בחדלות פרעון והמשיק לפשיטת רגל .

בידי המשרד יש את מלוא המידע הרלוונטי כדי להוביל את לקוחותיו החייבים להליך הנכון תוך כדי ביטול ההליכים שננקטו עליהם במסגרת הליכי ההוצאה לפועל.

משרדינו ממוקם בראשון לציון ונשמח לארח אותך לפגישת ייעוץ במסגרתה נבחן יחדיו את התיק שלך ונמצא את הפתרון המשפטי האידאלי ביותר עבורך.

לפגישת ייעוץ ניתן ליצור קשר עם המשרד בטלפון 072-2516162 או להשאיר פרטים ונציגינו ישוב אלייך בהקדם.