מזונות ילדים

בן דוד & שימונוב משרד עורכי דין לענייני משפחה

מזונות ילדים – עורך דין המתמחה בייצוג בהליכי מזונות ילדים

עורך דין גירושין, הסכם גירושין, תביעת גירושין, עורך דין משפחה, כתובה, הורות משותפת, זמני שהות, חלוקת רכוש, פירוק שיתוף, תביעות כספיות בין בני זוג, צוואות, להט”ב, סכסוכי ירושות וצוואות, אפוטרופסות, עורך דין גירושין מומלץ

מזונות ילדים

בעידן של היום, האם צד נדרש לשלם מזונות ילדים עבור ילדיו במסגרת גירושין?

עו”ד מזונות ילדים

בעניין מזונות ילדים החקיקה והפסיקה קובעת את החובה של אחד מההורים ללשלם מזונות לטובת גידול ילדיהם המשותפים וזאת על מנת לשמור על מצבם הכלכלי של הקטינים לאור הפרידה של הוריהם.

מתי יש צורך בעזרתו של עוד מזונות?

מאז ומתמיד יש צורך במתן שירות משפטי של עורכי דין לענייני משפחה כדי לייעץ למי מהצדדים האם נדרשים לשלם מזנות ומהו הסכום המשוער שעל מי מהצדדים לשלם.

לא מעטים המקרים אשין הסכמה לתשלום מזונות או על גובה המזונות של מסיבות שונות ומגוונות.

הפסיקה החדשה בע”מ 919 שהביאה איתה את השוויון המגדרי לבתי המשפט לענייני משפחה הביאה עמה  בילבול רב וקושי של הצדדים לדעת האם ההלכה נמנית על הזוג שפונה להליכי גירושין, האם על מי מהצדדים לשלם מזונות עבור הקטינים או שמא,האם אינו נדרש לשלם בכלל.

חשוב להדגיש ולציין כבר עכשיו ובפתח הדברים, כי ישנן תפיסות ופסיקות שונות בעניין מזונות ילדים של בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים, בתי המשפט היום עדיפים לגבר ובתי הדין הרבניים עדיפים לאישה. מדובר בהבדלים אשר יכולים להגיע למאות אלפי שקלים בחישוב עתידי, על זאת נרחיב בהמשך המאמר.

מזונות ילדים מחושבים על ידי מספר משתנים שונים אשר עושים את ההבדל העצום בחיוב תשלומי מזונות.

  1. מקום בו יתנהל ההליך – כפי שצוין כבר בתחילה, יש חשיבות לבחור נכון היכן אנו מנהלים את ההליך, לגבר עדיף לנהל את ההליך בבית המשפט לענייני משפחה ולאישה לבית הדין הרבני.
  2. גיל הילדים – גיל הילדים הוא משתנה מאוד חשוב עבור חישוב מזונות הקטינים. עד גיל 6 שנים מחויב הגבר לשלם מזונות ילדיו הדין העברי כך שהגבר יחוייב במזונות הילדים גם בבית המשפט לענייני משפחה וגם בבית הדין הרבני. אך מרגע שהקטין עובר את דיל 6 שנים משתנה התפיסה בבתי המשפט לענייני משפחה לגבי חיוב הגבר במזונות הקטין ובודקים האם יש לחייב את הגבר במזונות בכלל ואם כן, מהו גובה המזונות שיש לחייב את הגבר. חשוב מאוד לזכור, בבתי הדין הרבניים הלכת 919 אינה חלה והגבר מחוייב במזונות ילדיו עד גיל 18 שנים!.
  3. הכנסות הצדדים יחס הכנסות הצדדים הוא גורם משפיע לקביעת גובה המזונות. וכן גובה משוכורת הצדדים מהווים חלק חשוב בקבלת ההחלטה על גובה המזונות שייפסקו.
  4. זמני שהות – זמני שהות של הקטינים עם כל אחד מהצדדים משפיעים באופן ישיר על גובה המזונות וזאת לפחות בקביעת מזונות בבית המשפט לענייני משפחה שפועל במגמה כי ככל וזמני השהות שוויוניים כך יש לפסוק באשר למזונות מופחתים ואף לביטולים. בעצם אם נלך לקביעת מזונות לחיוב הגבר ניתן למור כי ככל והגבר שוהה יותר זמן עם הקטינים כך ישלם פחות ואף לא ישלם בכלל.

אם אתם זקוקים לעורך דין מקצועי שיעריך עבורכם את סכום המזונות המגיע לכם או שצריך לשלם או לא לשלם בכלל, מוזמנים ליצור קשר עם משרדינו עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ ללא עלות ואנו נדאג מכאן לכל היתר ונעביר לכם את האינפורמציה הנחוצה לכם במזונות ילדים.

מזונות ילדים מעל גיל 6 שנים

ההבדל בפסיקת מזונות ילדים בין בית המשפט לענייני משפחה לבין בתי הדין הרבניים

חיוב מזונות ילדים - לפי בית משפט לענייני משפחה

מזונות ילדים –  בהתאם להלכת 919 בתי המשפט לענייני משפחה פועלים בגישה שונה משל בתי הדין הרבניים.

הלכת 919 הביאה איתה שינוי עצום בתפיסת בתי המשפט אשר במשך שנים פעלה בנוהג של חיוב אב במזונות הקטיינם מבלי להיכנב כלל וכלל למבחנים של זמני שהות למול יחס הכנסות. עד שנת 2017 בתי המשפט היו מחייבים את הגבר במזונות ילדים לפי הדין העברי, בדיוק בדומה לבתי הין הרבניים, חיוב אב במזונות עד גיל 18 שנים.

היום, בתי המשפט נוהגים בדרך שונה ובוחנים את מזונות הילדים מגיל 6 שנים (בלבד) לפי משוואה פשוטה של חישוב יחס זמני השהות של האב עם הקטינים למול יחס ההכנסות.

השנוי בתפיסת בתי המשפט הביאה איתה מגמה חדשה לפיה, גברים אינם משלמים מזונות באופן אוטומט ובאכן בתי המשפט בודקים את גובה החיוב ואם בכלל. 

במצב של היום לפי הלכת 919 יוצא שהאב יכול לשלם עבור מזונות הקטינים מאות שקלים בודדים ואף בכלל לא לשלם מזונות עבור ילדיו.

בית המשפט לענייני משפחה תל אביב

חיוב מזונות ילדים - לפי בתי הדין הרבניים

בתי הדין הרבניים אינם פוסקים מזוות לפני גיל 6 או אחרי גיל 6 לפי יחס זמני שהות למול יחס הכנסות. בתי הדין הרבניים פוסקים אך ורק לפי הדין העברי לפיו גבר צריך לזון את ילדיו וזאת עד לגיל 18 שנים.

ממש כך, בתי הדין הרבניים אינם עוסקים כלל וכלל בשאלת האם יש לחייב את הגבר במזונות ילדיו אלא, בקביעה חד משמעית קובעים כי על הגבר לשלם את המזונות רק בשל היותו אב הקטינים.

בתי הדין הרבניים כן יתעסקו בשאלה מהו גובה סכום המזונות אשר יש לפסוק לגבר בגין מזונות ילדיו, בהתאם ליחס הכנסתו ואולי גם חלקם, לאחרונה אנו עדים,  ייכנסו לשאלת הורות המשותפת (משמורת) . אך בכל אופן חיוב מזונות ילדים יהיה השאלה היא כפי שניתן להבין, כמה?.

בתי הדין הרבניים

מכאן עולה השאלה, האם יש חשיבות לגבר או לאישה להיות ראשון שפותח את ההליכים ?

התשובה לשאלה זו היא חד משמעית כן!!!. כפי שניתן להבין, לגבר עדיף לנהל את הליך המשפטי בעניין מזונות ילדים בבית המשפט לענייני משפחה כאשר לאישה הרבה יותר כלכלי ונכון לנהל את ההליך בבית הדין הרבני. ניהול ההליך משפיע משמעותית באלפי שקלים היות ומדובר בהבדל אלפי שקלים לתקופה של 12 שנים. גם אם נחשב מזונות לתקופה ארוכה זו של 12 שנים במינימום של 1,200 ש”ח מזונות הרי שמדובר בסכום מזונות מצטבר שלא יפחת מ-172,800 ש”ח. 

כיצד מחשבים מזונות קטינים מעל גיל 6 שנים

ההלכה אשר שינתה את פסיקת מזונות הקטינים במסגרת הורות משותפות

חישוב מזונות קטינים מעל גיל 6 שנים, בהלכה החדשה לא מתייחסים למגדר, גבר או אישה, אלא מתייחסים לחישוב המזונות בהתאם לפרמטרים מוגדרים מראש.

  1. צרכי הקטינים – גובה הצרכים תלויי השהות ובכללם מדור והוצאות מדור; צרכים שאינם תלויי שהות; צרכים והוצאות חריגות, ללא הבחנה בין צרכים הכרחיים ללא הכרחיים.
  2. יכולותיהם הכלכליות של ההורים – מכלל המקורות שעומדים לרשותם, כולל שכר עבודה.
  3. קביעת היחסיות של היכולת הכלכלית של ההורים, האחד מול רעהו –נתון זה רלבנטי ביחס לצרכים שאינם תלויי שהות ולצרכים החריגים.
  4. חלוקת זמני השהות בפועל (לאו דווקא משמורת משותפת) – נתון המכוון לחלוקת זמני השהות, יילקח בחשבון בעת קביעת חלוקת הנטל בין שני ההורים ביחס לצרכים תלויי השהות, יחד עם הנתון של היכולות הכלכליות של ההורים.

 

במסגרת הלכת 919 נקבע, כי על בית המשפט לבחון את התא המשפחתי הספציפי הניצב בפניו, על מנת להבטיח את חלוקת הנטל ההולמת ביותר, אגב התחשבות בהכנסות ההורים ובזמני השהות, וכאשר בית המשפט משווה אל מול עיניו את עיקרון העל של טובת הילד.

עוד נקבע כי פסיקת המזונות נעשית באמצעות איזון כולל של הכנסות המשפחה מכלל המקורות. בעת בחינת יכולתם הכלכלית של ההורים, יתחשב בית המשפט הן בגובה הכנסתם בפועל של ההורים, הן בפוטנציאל השתכרותם והן ברכושם.

בהתאם לקריטריונים המנחים האלו, יש להכיל את מלוא הנתונים ולחשב את גובה מזונות אשר יש לפסוק למי מהצדדים ואם בכלל.

להלן דוגמא לחישוב מזונות בהתאם להלכת בע”מ 919:

קריטריון א’ – חישוב צרכי הקטינים

לשם הדוגמא בלבד, נעמיד את מזונות הקטינים לרבות מדור ואחזקת מדור, אצל שני הצדדים בסכום של 1,350 ₪ לקטין. ובסה”כ עבור שני קטינים 2,700 ₪.

קריטריון ב’ – חישוב (הגדרת) הכנסות הצדדים

לצרכי החישוב נניח כי כלל הכנסותיו של האב לרבות שכר עבודה עומד בסך של 7,500 ₪ מכלל הכנסותיו וכלל הכנסותיה של האם לרבות משכורתה וקצבת הביטוח הלאומי עומד בסכום של 11,760 ₪

קריטריון ג’ – חישוב יחס ההכנסות בין הצדדים

כאמור לעיל, הכנסות הצדדים לצורך חישוב מזונות הקטינים הינן:

הכנסת האם 11,760 ₪

הכנסת האב 7,500 ₪

לצרכי חישוב יחס ההכנסות יש לחלק את גובה השכר של כל אחד מהצדדים בסך של ההכנסות של בני הזוג, לכן נחשב תחילה את סך ההכנסות של הצדדים, 11,760+7,500 אשר שווים לסכום של 19,260 ₪ ולפיהם נחשב לכל אחד מן הצדדים את היחס בהכנסות:

    יחס הכנסות האם 11,760/19260= 61%

    יחס הכנסות האב 7500/19260 = 39%

במקרה זה היחס שבין ההכנסות עומד לטובת האם, 61% (האם) – 39% (האב)

 

קריטריון ד’ – זמני שהות

לשם הדוגמא, נציב זמני שהות שכיחים בין בני זוג מתגרשים כאשר נגדיר כי זמני השהות עם האב פעמיים באמצע שבוע וכל סופ”ש שני (עד לראשון בבוקר), היינו: 6 ימים מתוך 14 יום, וזמני השהות עם האם: 8 ימים מתוך 14 יום. (בחלוקה לשבועיים)

בחישוב חודשי: הקטינים שוהים עם האם 16 ימים בחודש ו- 12 ימים בחודש עם האב.

היחס הינו 57% (האם)- 43% (האב).

חשוב לציין ולהדגיש, כי ההלכה המדוברת חלה אך ורק בעניין קטינים מעל גיל 6 שנים ובאשר למזונות קטינים שמתחת לגיל 6, בתי המשפט נותרו וממשיכים לקבוע בהתאם לדין האישי בהתאם לראות עיניהם של השופטים, מצב הכלכלי של הצדדים וצרכי הקטינים אך הפסיקה קובעת כי על האב לשלם את מזונות הקטינים כמעט בכל מקרה.

בעמ”ש 14612-10-16 נקבע כי בבואו של ביהמ”ש לפסוק את מזונותיו של קטין בגילאי 6-15 שנים, בהתאם לכללים שנקבעו בבע”מ 919/15 יש לקבוע ממצאים עובדתיים ביחס לפרמטרים אשר הוגדרו על מנת לחשב את גובה דמי המזונות של מי מהצדדים לשלם.

חישוב המזונות בהתאם להכנסות ההורים וזמני השהייה:

קביעת החיוב בהתאמה ליחס הכנסות ההורים הינו:

האם –  1,350 ₪ עבור כל קטין X 61% = 945.5 ₪ וביחד 1,891 ₪

האב – 1,350 ₪ עבור כל קטין X 39% = 480.5 ₪ וביחד 961 ₪.

קביעת החיוב בהתאמה לזמני השהות הינן:

האם –  1,350 ₪ עבור כל קטין X 57% = 883.5 ₪ וביחד 1,767 ₪

האב – 1,550 ₪ עבור כל קטין X 43% = 666.5 ₪ וביחד 1,333 ₪.

בהתאם להלכה 919 ולאור הפסיקה הענפה אשר השתכללה בעקבותה, על המשיב לכאורה לשלם בהתאם ליחס ההכנסות בקיזוז ההוצאות שמוציא בעת שהייתם אצלו.

רוצה לומר, כי בהתאם לאמור לעיל, הנתבע משלם מעבר לנדרש היות והיחס הינו שלילי, האב מוציא 1,333 ₪ על שני הקטינים אשר שוהים עמו כאשר עליו להוציא ביחס להכנסות סך של 961 ₪.

בדוגמא זו האב מוציא בכל חודש סך של 372 ₪ מעבר לנדרש ממנו בהתאם להלכת בע”מ 919.

השינוי המהותי טרם בע”מ 919, כי האב לאחר כניסת הלכת בע”מ 919 לא רק שאינו נדרש לשלם אלא זכאי לתבוע מזונות קטינים בסכום של 372 ₪ בחודש. טרם ההלכה, האב היה משלם מזונות מלאים בהתאם לדין האישי שחל עליו.

מזונות קטינים מעל גיל 6 – הוצאות רפואיות חריגות והוצאות חריגות – בהתייחס להלכת 919:

בהתאם להלכת 919, הוצאות רפואיות חריגות שאינן מכוסות באמצעות הביטוח הרפואי, וכן הוצאות חינוך, חוגים, שיעורי עזר, קייטנות יחולקו בין הצדדים ביחס להכנסותיהם, קרי : 61% ישולמו על ידי האם  ו-39% ישולמו על ידי האב, שכן מדובר בהוצאות שאינן תלויות שהות ועל כן יחושבו אלו ללא קשר לזמני השהות.

 

מוזמנים לפגישת ייעוץ ללא עלות

משרד עורך דין גירושין

קצת עלינו

משרדנו הינו משרד בוטיק המתמחה בתחום דיני המשפחה. 

תחומי המשרד שונים ומגווונים ביניהם: עורך דין גירושין, הסכם גירושין, תביעת גירושין, כתובה, הורות משותפת, זמני שהות, חלוקת רכוש, פירוק שיתוף, תביעות כספיות בין בני זוג, צוואות, להט”ב, סכסוכי ירושות וצוואות, אפוטרופסות וכן, כל סכסוך אשר מתנהל בין בני זוג או בתוך המשפחה.


משרדינו שם לו למטרה את תודעת השירות, הבנת צורכי הלקוח והייצוג המקצועי תוך הבנה כי מדובר בהליך שמגלם בחובו רגשות ואמוציות אשר לפעמים גוברים על השכל הישר.

מטרת העל של המשרד הוא לסייע קודם כל ללקוח להבין כי מרגע הגעתו למשרדנו עליו להסיר כל דאגה מליבו ומעתה ואילך הצוות המשפטי פועל לטובת הלקוח ומתמקד בקידום האינטרסים של הלקוח הספציפי כערך עליון.
הניסיון המקצועי, הגישה האישית ובניית אסטרטגיה משפטית יחד עם הלקוח, תוך תיאום ציפיות ושקיפות מרבית, מהווים את אבני היסוד עליו מושתת משרדנו.

 

DIVORCE LAWYERS 630X430

צוות המשרד

ארתור שימונוב, עורך דין לענייני משפחה

ארתור שימונוב

מייסד ושותף במשרד בן דוד & שימונוב משרד עורכי דין מתמחה בתחום מעמד אישי - גירושין, כתובה, מזונות קטינים, אחריות הורית (משמורת), רכוש, פיצויי גירושין. ליטיגטור בבית המשפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני. התמחות נוספת הקשורה באופן ישיר לענייני משפחה: הסדרת מעמד, עורך דין שימונוב מייצג בני זוג  אשר אחג מבני הזוג אינו בעל מעמד במדינת ישראל.  בעל ניסיון עשיר וייצוג לקוחות המשרד שפות: רוסית, אנגלית ועברית

אביחי בן דוד, עורך דין לענייני משפחה

אביחי בן דוד

עורך דין לענייני משפחה מייסד ושותף במשרד בן דוד & שימונוב משרד עורכי דין מתמחה בתחום מעמד אישי - גירושין, כתובה, מזונות קטינים, אחריות הורית (משמורת), רכוש, פיצויי גירושין. ליטיגטור בבית המשפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני. מתמחה בנושאים הקשורים בענייני משפחה: מקרקעין - מכירת דירת מגורים בין בני זוג, כונס נכסים מטעם בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה ומייצוג בלשכת ההוצאה לפועל באשר לחוב מזונות בעל ניסיון עשיר וייצוג לקוחות המשרד שפות: עברית ואנגלית

קארין לוי פאור, עורכת דין לענייני משפחה

קארין לוי פאור

קארין לוי פאור, עורכת דין, מנהלת מחלקת הוצל"פ וחדלות פירעון. מייצגת את לקוחות המשרד בתיקי הוצל"פ מזונות, טענת פרעתי, הפחתת חוב, פריסת חוב מזונות לתשלומים, ביטול עיקולים והגבלות, ביטול הגבלת יציאה מן הארץ, מחיקת ריביות והצמדה בתיקי הוצל"פ, ליווי לקוחות בהליכי חדלות פירעון בבית המשפט והוצל"פ

לבחור עורך דין גירושין נכון

למה לבחור בנו ?

ייעוץ ליווי וייצוג בהליכים משפטיים בתחום דיני המשפחה ובפרט בהליכי גירושין

התמחות בניהול תיקי משפחה ברגישות ובאופן אישי. המשרד בעל ניסיון מוכח של שנים בליווי גברים ונשים במסגרת הליך מרכזי וקשה בחייהם, ניהול הליכי גירושין בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה.
ניהול תיקי מזונות, משמורת, איזון משאבים, פירוק שיתוף, אפוטרופסות, צוואות וירושות, גירושין ופיצויי כתובה.

לקוחות משרדנו זוכים לגישה בלתי אמצעית לעורכי הדין אשר מטפלים בתיקיהם, תוך שיתוף מלא בזמן אמת בדבר פעולות משפטיות אשר מבוצעות בעניינם.
כמובן, כי כלל הטיפול המשפטי נעשה תוך דיסקרטיות, אפקטיביות והגנה על הלקוח.

בניית אסטרטגייה

לקוחות משרדנו נהנים זוכים למענה שוטף למול עורכי הדין אשר מטפלים בתיקיהם. תוך שיתוף מלא בזמן אמת בדבר פעולות משפטיות המבוצעות בעניינם על בסיס אסטרטגייה משפטית משתנה בזמן אמת

ליטיגציה משפטית

משרדנו מייצג בערכאות המשפטיות השונות מדי יום מביא עמו ניסיון מקצועי עשיר, הבנה נכונה של המצב המשפטי וראייה לעתיד של כלל השינויים בתחום המשפחה אשר משתנה מעת לעת ולעיתים נבדלת בערכאות השונות. אנו יום יום נמצאים בבית המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים

ניסיון מקצועי

משרדנו בעל ניסיון עשיר ומצטבר של למעלה מ – 20 שנות עבודה בפועל בתחום מעמד אישי וליווי של נשים וגברים בתקופה הקשה של הליך הגירושין.

ליווי אישי וצמוד

כל לקוח ולקוחה של המשרד מלווים על ידי צוות המשרד חל מפגיש הייעוץ ועד למתן פסק דין בכל אחד מהתיקים אשר מנוהלים בבית המשפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני

מוזמנים לפגישת ייעוץ ללא עלות

זקוק לעזרה מעורך דין גירושין ?

שאלות נפוצות של מתגרשים

להלן מספר שאלות נפוצות שאנו נשאלים על ידי צדדים בהליך גירושין, כמובן שאין המדובר בכל השאלות אלא, במספר שאלות אשר חוזרות על עצמו מדי יום ואנו שמחים להעביר את המידע הרלוונטי אליכם

הליך גירושין הינו הליך שיכול לקחת משבועות בודדים לרב במסגרת הסכם ועד שנים במקרה של ניהול תיקים בבית המשפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני. ככל שמתנהלים יותר תיקים כך ההליך נמשך זמן רב יותר.

נכון להיום התשובה לכך היא חד משמעית “כן”, בית המשט עלנייני משפחה מחשב אחרת את מזונות הילדים, בהתאם להלכת 919 אשר בעצם מחייבת מזונות ילדים בהתאם ליחס זמני שהות של הצדדים עם הקטינים לבין יחס ההכנסות. בית הדין הרבני פוסק לפי הדין העברי, שם נקבע, כי על האב לזון את ילדיו וזאת ללא קשר להכנסות הצדדים או לזמני השהות של מי מהם עם הקטינים.

יש חשיבות עצומה להיות זה שפות ראשון את התיק, בעצם מגיש את תיק יישוב סכסוך וזאת משום שהצד שפותח את התיק ראשון הוא זה שמגיש ראשון את התביעות. היום יש חשיבות לאישה לנהל את ההליכים שלה בבית הדין הרבני להבדיל מהגבר שלו עדיף לנהל את ההליכים המשפטיים בבית המשפט לענייני משפחה.

כיום יש סתירה שבפסיקות בית המשפט לבין בית הדין הרבני ולכן מי שמגיש ראשון קובע לאן ייפנו הצדדים!

אין שום הבדל במשמעות ההגדרות אחריות הורית ומשמורת. בעבר, לפני הלכת 919 היו משתמשים בהגדרת משמורת והיום לאחר הלכת 919 משתמשים בהגדרת אחריות הורית.

הסכם ממון שנחתם אצל נוטריון או שאושר על ידי בית המשפט לענייני משפחה טרם הנישואין. או הסכם ממון שאושר על ידי בית משפט לענייני משפחה אחר הנישואין בעל תוקף במסגרת הגירושין והצדדים מחוייבים לפעול לפיו.

הליך של פירוק שיתוף נדרש כאשר אחד מהצדדים אינו מעוניין למכור את דירת המגורים ומקשה על מכירת הדירה במכוון. על כן, צד המעוניין למכור את הדירה מגיש תביעה לפירוק שיתוף כדי לאפשר לו למכור את הדירה בצו שיפוטי.

עורך דין גירושין - עדויות של לקוחות

מה לקוחות מספרים עלינו ?

עורך דין גירושין כתבה בYNET
אתר וואלה עורך דין גירושין
עורך דין גירושין חדשות חדרה

עורך דין גירושין בתקשורת

משרדינו בתקשורת

פסקי דין מבית משרדינו שפורסמו בתקשורת בשל ייחודם 

עורך דין גירושין - פרסום עכו
עורך דין גירושין ערוץ 14
עורך דין גירושין וואלה

קובעים היום פגישת ייעוץ ללא עלות

משרדינו דוגל במתן ייעוץ ראשוני ללא עלות ולכן אם ברצונכם לקבל ייעוץ משפטי ראשוני ולקבל את הפתרונות הנכונים עבורכם, מוזמנים היום למשרדינו וקבלו “ארגז כלים” למתגרש. צרו קשר או השאירו פרטים וניפגש כבר היום.

השאירו פרטים לפגישת ייעות ללא עלות

© כל הזכויות שמורות למשרד לאביחי בן דוד ושות'- משרד עורכי דין 2022